13 diciembre 2006

La hora del pati




Doncs aquí acaba el blog. Han estat 9 entrades on he anat explicant coses que m'agraden, m'indignen, que penso etc etc

I per finalitzar parlaré de la hora del pati, esbarjo vaja.

Les tonteries que ens passen pel cap són increibles. En aquests dos anys que portem en l'IES Bernat hem rigut tant, però TANT a les hores del pati. L'any passat teniem un personatge (entranyable en el fons), anomenat José Cordoba. El primer dia el Jordi i jo no coneixiem a ningu, i veiem a aquest home tot sol, i deiem: "aquest deu ser un d'aquells cocos que ho saben tot". Bé, anaven passant els dies i veiem que estavem equivocats jajaja Això si, l'home sabia molt de termes medics (autopsies), i de com matar bé i sense sufrir els animals de granja.

Plors han hagut amb les seves converses, la gent moria del riure, i jo també clar. Intentaré reviure algunes de les converses viscudes en aquells moments.

- Jose pero has visto que tia más guapa, está muy buena!!
- Bah, a mi ni fu ni fa.
(Clar, lògic)

- La mejor experiencia de tu vida es rajar un cerdo con tus propias manos!!!
(... no faré cap mena de comentaris, cadascú que pensi el que vulgui)

I d'aquestes moltes, però no només parlem d'ell. Sinó de tota la classe en general. Normalment, el que ens quedem al banc esperant a que passin les d'administratiu sempre som els mateixos. I per tant, les conyes sempre acostumen a anar pel mateix camí.

Converses de les noies de l'insititut, el mitic ranking que feiem l'any passat però aquest any hem deixat. El "HighPumping" i el Javi que van més cremats, es cardarien a qualsevol (Raúl tu y yo tenemos razón, la morena esa no vale na jajaja). També hi han frases pel record, analitzem.

Javi: - "Un forat es un forat"
Jordi: - "Me está dando el resol"
Josep (Moe): - "Puede ser divertido"
Marc: - "A mi me gusta ir a locales de ambiente" "Pum pum pum pum y arriba el gallinerooo"

Converses entre Alonso i Ferrari mai quedaran en l'olvid, ni aquelles on el Marc defensava la normalitat de l'homosexualitat i en Jordi no. O al revés no em recordo, vaig arribar tard i ja s'estaven quasi matant.

Va haver un moment a la meva vida que mai olvidaré, i no perque m'agradés sinó per lo desagradable que va ser. Estic assegut tranquilament al banc, i de cop veig com el Javi, vaja veig com el CUL del Javi s'acosta cap a mi lentament. Anava disparat cap a la meva cara, i salto i dic: "PERO QUE HACES DESGRACIAO!!", però ell només es volia sentar, però no trobava el banc. Vem riure durant hores i hores i sempre que recordem el moment li posem un soroll de "pi pi pi pi" simbolitzant l'onomatopeya dels camions al fer marxa enrere. Sincerament, quan escribia aquest parraf m'estava partint la caixa de recordar-ho. Serás gay!!!!

Gracies nanus pels moments del pati, i els de descans que fem cada dia. BOLAS CHINAS!!!!!!

Bueno i fins aqui els blog, el meu blog s'acaba. Ja no n'hem de fer més per l'assignatura, aixi que em despedeixo. Fins aviat!!!

11 Comments:

At 16:26, Blogger Raúl said...

Ke grande es el mejor blog que he leido sencillo y simplemente perfecto...Por cierto has olvidado dedicarle unas palabras a la Irani...en fin et felicito nanu!!!

 
At 16:27, Blogger Andreu said...

Ai la mare, quin riure jeje, Arriva el galñlinero y tu crees els dos personatges que van cantar en el caraoke de l'any passat xd jaja Moe molt bó l'article :)

 
At 17:16, Anonymous Chochete said...

La verda esque este año nos falta nuestro cordoba.

PD: No pongas asteriscos en el nombre del j. bueno de esa persona xD

 
At 17:41, Blogger kierBCN said...

BUenisiiiimoooo, vaya partida de caja nos hacemos en esos ratiyos, hablamos de todo, desde las esferas q forman los hipoglucidos con su musika hasta las risas de la peña, mu wen recuerdo si señor, Mou e Mouuu

 
At 11:53, Anonymous Bolas Chinas said...

Si es que... Y no se habla de mi? xd

 
At 16:44, Anonymous YNO SOY TONTO said...

Panda de juergueros

 
At 17:34, Anonymous Berzas Clio said...

No seas tonto, y en vez de suspirar por mis berzas, dime algo, que a diferencia del resto, tu me pones a full

 
At 17:40, Anonymous IRANI said...

No seais timidos, a ver si me invitais algun dia a vuestras charlas. Yo prometo satisfaceros...

 
At 17:43, Anonymous sordomuda said...

como te echo de menos este año, siempre soñe con que te comieras mis labios tan bien como los leias. T'estimo meuca.

 
At 03:02, Blogger Andreu said...

Tens el record de firmes Tio!! Vinga vaig a domrir ara acabo d'arribar ejje adeuu

 
At 14:42, Blogger Marc said...

:M!!!!

 

Publicar un comentario

<< Home