12 diciembre 2006

eBay o com deixar-te la pasta


Tot va començar l'any passat quan vaig entrar a l'IES Bernat i vaig coneixer al Marc (Huracan) Ramirez. Parlant parlant, va sortir el tema de la musica (tema que m'apassiona), i de com estimo els temes electronics antics i que no sabia com trobar-los ni fer-me amb ells. Ell em va donar la solució, però a la vegada, la perdició: eBay.

Una web que ja coneixia d'oides però que mai m'hi havia adentrat, no en tenia la necessitat. La web tracta de subastes, en temps real i en qualsevol moment.

En aquell moment quan Marc me la va ensenyar volia un disc, el meu disc: l'Acida. Per casualitat hi era, i jo vaig voler pujar. Però la meva inexperiencia (virginitat eBayistica) va fer que no guanyes el disc, i em va saber molt greu. Però com que en aquella epoca no punxava ni tenia plats, vaig sudar una mica del tema. Investigant investigant vaig veure que subastaven grans joies que faltaven en la meva col.lecció XQUE 98, XQUE 99, Pont Aeri Ravemaster, etc etc i les ganes de tenir aquests CD's originals van fer que m'interesses molt més per aquesta web.

Ara que tinc plats de Dj, l'eBay es una bona eina per aconseguir discos que no es troben en tendes, ni gent que tu coneixes es vol desfer d'ells. Per tant aprofitem de gent que ja deixa el món, o que no fa servir els discos i per tant li sobren a la seva col.lecció i tu pots estar de sort i fer-te amb ell ^^

Sempre et cagues quan algú a l'últim et fot aquell producte que portaves tant de temps observant, però ell al posar més pasta fa que et quedis sense el teu preciat tresor. També hi han alegries, quan pots comprar una cosa increible per només el seu preu de sortida, ningú més el volia, o no l'han vist, i es teu d'una manera increiblement facil.

El preu normalment es bo, però sempre et claven molta pasta de "gastos de envio" i els cabrons es piquen bastant en aquest assumpte. Però tu ja saps el que hi ha, si no vols no ho compres.

Bueno fins aqui aquest blog. L'eBay es una manera sencilla d'aconseguir el que has estat buscant durant molt de temps però a vegades a un preu deshoribitat, ja que son subastes que qualsevol persona del món pot intervenir-hi.

PD: Sé que hi ha molta gent que té experiencies en aquest sector i que es deixa més diners que jo xDD